Community på Sveriges dataportal
Utkast i sidomenyn och dolda inlägg
-
Det fanns tidigare en funktion i forumet för att återuppta utkast.
Väljer jag "hide" i ett inlägg så försvinner det, och jag gissar att man ska titta under ikonen för utkast för att visa det igen, men rutan som fälls ut visar bara grå fält med en animerad skiftning, och verkar fastna i det tillståndet.
-
Det här felet kvarstår fortfarande i min webbläsare (desktop Chrome).
Jag skrev ett utkast och valde "Hide" för att fortsätta senare. (1)
Ikonen för "Drafts" (2) öppnar en ruta med grå platshållare och en animerad vänte-indikator.
Nu vet jag inte hur jag ska få fram meddelandet igen?
Det är ett ganska allvarligt problem att det inte går att visa sparade utkast.
- 1.
- 2.
- 1.
-
Hej @jonor , vi ber om ursäkt för att vi har missat ditt inlägg. Vi tittar just nu på detta och återkommer så snart vi har åtgärdat problemet! Tack för att du uppmärksammar oss!
-
@jonor Det kan ha hänt något när jag har stängt och öppnat communityt, det är en hel manuella inställningar som behöver göras. Vi har kollat med inte hittat nåt än, men som Jennifer nyss skrev så kollar vi på det nu. Vårt community bygger ju också på ett standardtema i NodeBB, så det kan ju eventuellt vara nåt strul med det temat också även om det känns lite otroligt.
-
@josefinlassi Tror du det? Jag beskrev problemet med att visa utkast i det första inlägget november 2023. Jag kan inte påminna mig om att det är något som uppstått efter det senaste sommaruppehållet åtminstone.
-
@jonor Vi håller på och kollar vad problemet är, och vi har också samlat ihop lite andra saker som inte riktigt funkar som vi vill på communityt. Men jag återkopplar här när vi får lite svar.