Sveriges dataportal, DIGG - Myndigheten för digital förvaltning
Sök data Nyheter Om oss Community
  • Hem
  • Kategorier
  • Senaste
  • Taggar
  • Populära
  • Användare
  • Grupper
  • Sök
  • Ser ut som din anslutning till %1 gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.
  • Registrera
  • Logga in

Tillgång nekad - Brutna länkar eller stängda trådar?

Om detta community
    4
    5
    86
    RSS Feed
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • tove
      tove Senaste redigerad av

Re: Hur skyndar vi på digitaliseringen?

Hej, satt och läste en väldigt intressant tråd från i somras som kom in på rättsliga aspekterna och @jonor hänvisade till "projektet med rättsinformationssystemet" och denna länk. När jag klickar där har jag dock inte tillgång. Blev ju nyfiken då jag inte visste att man kunde ha låsta trådar.

Förstod dock inte av texten om det är möjligt att få tillgång och hur man går tillväga?

60ea781f-21b1-44a9-bce4-56da734b4956-image.png

Utveckla hur vi utvecklar säker systemutveckling samhällseffektivt & innovativt

jenniferskoglund J 2 svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
      • jenniferskoglund
        jenniferskoglund @tove Senaste redigerad av

@tove varför du får detta felmeddelande är för att inlägget som det hänvisas till är borttaget på grund av att det bryter mot någon/några av våra användarvillkor.
        Jag ska ta med mig detta och se om vi kan få till ett bättre felmeddelande som bättre beskriver varför du får det.

Kundtjänst DIGG - Moderator på forumet för Sveriges dataportal

tove Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
        • tove
          tove @jenniferskoglund Senaste redigerad av

@jenniferskoglund ah då förstår jag. Tack Jennifer. Jag blev ju mest nyfiken om det fanns stängda trådar, då jag kan se ett behov av det men inte hade sett några funktioner som tydde på sådan infrastruktur 🙂

Utveckla hur vi utvecklar säker systemutveckling samhällseffektivt & innovativt

Nina_Berlin Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 2 Post Tools Trigger
          • Nina_Berlin
            Nina_Berlin @tove Senaste redigerad av

@tove Vi har diskuterat frågan om stängda trådar och valt att bara ha öppna trådar i forumet.

CSN

Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
            • J
              jonor @tove Senaste redigerad av

Inlägget nämnde kanske några personnamn med länkar till publika webbsidor, dock skulle jag säga att utredningen var exempel på bra research och av allmänt intresse.
              Ämnet finns också avhandlat på GitHub.
              https://github.com/salgo60/LagrummetLight

Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 1 Post Tools Trigger
              • Första inlägg
                Sista inlägg