Sveriges dataportal, DIGG - Myndigheten för digital förvaltning
Sök data Nyheter Om oss Community
  • Hem
  • Kategorier
  • Senaste
  • Taggar
  • Populära
  • Användare
  • Grupper
  • Sök
  • Ser ut som din anslutning till %1 gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.
  • Registrera
  • Logga in

Feedback communityt på dataportal

Feedback på dataportal.se
    4
    8
    149
    RSS Feed
    Laddar fler inlägg
    • Äldst till nyaste
    • Nyaste till äldst
    • Flest röster
    Svara
    • Svara som ämne
    Logga in för att posta
    Det här ämnet har raderats. Endast användare med ämneshanterings-privilegier kan se det.
    • Stefan Wallin
      Stefan Wallin Senaste redigerad av Stefan Wallin

1. Fanns ingen egen kategori för communityfeedback utan bara för dataportal.se

2. Det verkar finnas hårda gränser i forumet som är satta alldeles för låga, jag har gillat 6 inlägg sedan jag sist var inne, nu får jag inte gilla fler, trots att fler inlägg postats sedan senast.

3. felmeddelanden är inte översatta(se bild)
        https://imgur.com/a/iT9pwzU

Senior systemutvecklare i privata sektorn (f.n. Iteam)

? Maria_Dalhage ? 3 svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 2 Post Tools Trigger
      • ?
        En före detta användare @Stefan Wallin Senaste redigerad av En före detta användare

@Stefan-Wallin varför inte integration med www.buymeacoffee.com 😃 ☕ ☕

Stefan Wallin Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
        • Stefan Wallin
          Stefan Wallin @Anonym Senaste redigerad av

@Magnus-Sälgö vore kanon det! Likes är billiga, kaffe i mängder är det inte 😉

Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
          • Maria_Dalhage
            Maria_Dalhage @Stefan Wallin Senaste redigerad av

@Stefan-Wallin

1. Communityforum är en del av dataportalen, men det kan vi förtydliga.
              2 och 3. För mig okänd begränsning och därmed också felmeddelande. Jag kollar upp och återkommer. Räkna med en vecka drygt då det råder semestertider.

Community Manager NOSAD - Network Open source and data

Stefan Wallin Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 2 Post Tools Trigger
            • ?
              En före detta användare @Stefan Wallin Senaste redigerad av

@Stefan-Wallin Fast jag måste erkänna att den här begränsningen var rätt kul - du har gillat "för mycket" och är därmed för social för plattformen, haha 😉 Aldrig hört talas om nån liknande begränsning i andra plattformar och har svårt att tro att risken för gilla-överbelastningsattacker är överhängande...Rekommenderar f.ö. "Den stora ordransoneringen" (Tage Danielsson)

Maria_Dalhage Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 1 Post Tools Trigger
              • Maria_Dalhage
                Maria_Dalhage @Anonym Senaste redigerad av

@mistral och @Stefan-Wallin. Det verkar vara en standardinställning som följer med nodebb. Och vi kan manuellt ändra denna inställning vilket vi nu gjort. Tack för att ni hittade och påtalade bristen!

Community Manager NOSAD - Network Open source and data

? Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 2 Post Tools Trigger
                • ?
                  En före detta användare @Maria_Dalhage Senaste redigerad av

@Maria_Dalhage även max bildstorlek är lågt satt...

Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 0 Post Tools Trigger
                  • Stefan Wallin
                    Stefan Wallin @Maria_Dalhage Senaste redigerad av

1. @Maria_Dalhage Då kanske vi ska uppdatera denna beskrivning(https://imgur.com/xWiBgEQ), så det blir tydligare för alla som funderar på vart de ska posta sin tråd?

Ett svar Senaste svaret Svara Citera Gilla 1 Post Tools Trigger
                    • Första inlägg
                      Sista inlägg